Experienced Operations Lead with a demonstrated history of working in the information technology and
services industry for over 12 years. Skilled in Operations Management, HR Consulting, Coaching, Customer Relationship Management and People Management, including domain expertise in F&A, S2P, Insura..
Oktober 2008 - September 2015
Billing Excellence Manager (Geschäftsprozeß Abrechnung)
Vodafone Group Services Ltd. Newbury, Grossbritannien
- Firmenweiter Fachexperte / Seniormanager für Strategie, Betriebsführung, Projektleitung im Bereich von Telekommunikationskundenbetreuungs- und Abrechnu..
- Abschluss der Umstrukturierung der Teams Field Service / Service Desk / Zentrale Dienste und Infrastruktur zu 1st- & 2nd Level Support mit bis zu 20 Mitarbeitern
- fachlich, disziplinarische Leitung,
- Planung, Steuerung, Überwachung der Teams
- technisch, operatives Task-, Projekt- & Eskalatio..
From November 2015
European Parliament - Directorate-General for Internal Policies of the
Union Directorate for Structural and Cohesion Policies
TRAN Sector (Transport and Tourism ) Technical Expert to assist the European Parliaments Committee on Transport and Tourism
( Aviation and Airport Op..